Rezerwacja
w kilku krokach
Zobacz, jak wygląda u nas proces rezerwacji wycieczki
Prosta i przyjemna droga wprost na Twoje wymarzone wakacje!
Twój doświadczony
Wakacyjny doradca
Infolinia i rezerwacja!Jesteśmy do Twojej dyspozycji
6 dni w tygodniu!
Zobacz jak to działa w 9 prostych krokach
1. Wyszukaj odpowiednią ofertę
Korzystając z wyszukiwarki ofert określ kryteria wyszukiwania:
kierunek,
termin wyjazdu,
miejsce wylotu,
liczbę osób podróżujących.
Każda oferta zawiera szczegółowy opis, galerię
zdjęć oraz mapę ukazującą lokalizację obiektu.
2. Zwróć uwagę
Kategoria Grecosa Błękitne gwiazdki przyznajemy wedlug ujednoliconych standardów zgodnie z naszym wieloletnim doświadczeniem i wiedzą o hotelach, które oferujemy.
Kategoria lokalna Szare gwiazdki albo klucze to oznaczenie kategorii lokalnej hotelu.
Z uwagi na niejednolite przepisy określające standard obiektów w poszczególnych krajach, Grecos wprowadza własną standaryzację obiektów:
** obiekty z podstawowym wyposażeniem
***obiekty średniej klasy z funkcjonalnym wyposażeniem
**** obiekty o dobrym poziomie usług i infrastruktury
***** obiekty o bardzo dobrym poziomie usług i infrastruktury
+ uważamy że obiekt wyróżnia się w swojej kategorii np. pod względem wyposażenia, obsługi lub doskonałej lokalizacji.
3. Zarezerwuj wycieczkę
Przez Internet Szybka i wygodna rezerwacja on-line - wybierz interesujący Cię termin, kliknij przycisk REZERWUJ i uzupełnij swoje dane osobowe oraz dane wszystkich uczestników w formularzu rezerwacji.
Przez telefon Dzwoniąc na nasz numer infolinii 61 2797 400 nasi konsultanci pomogą Ci wybrać najkorzystniejszą ofertę i zarezerwują ją dla Ciebie bez zbędnych formalności.
4. Przesłanie dokumentów rezerwacji
Po dokonaniu rezerwacji, e-mailem otrzymasz umowę zgłoszenie oraz wszystkie niezbędne informacje, m.in. Ogólne Warunki Uczestnictwa oraz ogólne Warunki Ubezpieczenia TU EUROPA. Podpisaną umowę wydrukuj i zabierz ze sobą na lotnisko.
5. Płatność
Karta kredytowa i e-przelewy:
Wygodny, szybki sposób płatności zaliczki bądź całości należności bezpośrednio po dokonaniu
rezerwacji.
Akceptujemy płatność kartami:
Visa, MasterCard, Maestro
E-przelew możliwy z banków:
mBank, Multibank, Lukas Bank, BZ WBK, Pekao24, Inteligo, Nordea, PKO BP, Bank BPH, ING,
Polbank, Millennium, Bank BGŻ, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank oraz CitiBank.
Przelew tradycyjny: Dokonaj przelewu zaliczki, całości należności bądź dopłaty do całości kwoty z konta bankowego elektronicznie, bądź w siedzibie Twojego Banku. Prześlij do nas potwierdzenie przelewu na adres: platnosci@grecos.pl.
6. Potwierdzenie rezerwacji
Po zaksięgowaniu płatności na koncie Grecos Holiday otrzymasz mailem potwierdzenie rezerwacji.
7. Potwierdzenie
godzin wylotu
Dzień przed planowanym wylotem otrzymasz potwierdzenie godziny wylotu w wiadomości sms, na numer telefonii komórkowej podany przy rezerwacji. Rozkład lotów możesz również sprawdzić na naszej stronie.
8. Na lotnisku
W sezonie 2023 obowiązuje bezbiletowa odprawa paszportowo-bagażowa. Należy udać się od razu do odpowiedniego stanowiska check-in (informacje są dostępne na tablicy informacyjnej), gdzie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości otrzymają Państwo kartę pokładową z numerem miejsca w samolocie (boarding card) oraz nadadzą bagaż. Podczas odprawy będzie towarzyszyć Państwu przedstawiciel Grecos w charakterystycznym, wakacyjnym kapeluszu, który chętnie udzieli informacji dotyczących procedur na lotnisku. Prosimy pamiętać, że odprawa rozpoczyna się na 2 godziny i kończy się na ok. 40 minut przed planowanym wylotem. Dokładnie w tym czasie należy zgłosić się wraz z bagażem na stanowiska odprawy (check-in) - informacje są dostępne na tablicy informacyjnej na lotnisku oraz u przedstawiciela Grecos Holiday.
9. Witajcie na wakacjach
Na lotnisku powita Cię nasz rezydent z tabliczką Grecos Holiday. Od tej pory jesteś pod profesjonalną opieką. Zadba o transfer do hotelu, a na spotkaniu organizacyjnym przekaże wszystkie niezbędne informacje praktyczne oraz szczegóły dotyczące wycieczek.